Monday, December 29, 2008

da 2 ari blk bu ni.....

aku , aizat ngan 16, 6/11......

bosan gak r....

bajet nk buat omwork ...

buku pown x pegang lg....

cam ne ni....

nnt nak nw yr, lg laa....

ni r aktvt aku ngan aizt kt sini

aktivt harian

9.00: aizat bangun (aku x bangun lagi)

10.00: aku plak bangun

10.05: mandi ( aizt x mandi lg)

10.30: start r ym, friendster, blog n football fantasy(aktvt bersama)

12.00: aku tny aizt 'ko x lapar ker? jom g mkn?'

12.01: aizt kata 'mkn kt ne? ou?' aku plak balas ' ou lg'

12.02: sesi perbincangan nk mkn kt ne.. last2 g ou gak (ou lg...)

agak2 12.30: aizat g mandi....

1.00: ms utk mencantikkn diri( berdandan)

1.30: bertolak r g ou

2.15: kat ou ni.. aku kata' jom r blk awal, aku nk tgk wonderpets'

2.20: blk r rumah..

2:30: wonder pets(aizat x nk tgk, aku tgk la sorang2)

4.30: 'ko main bola x ptg ni?' tanya aku (ni dialog rutin tiap2 ari kat 16 6/11)






6.00: g la main bola berdua ngan aizat ( sedey tul)

7.00: habis bersenam, dialong yg sm lg nk mkn kt mane berkumandang... huh

8.00: g r al safa.... mkn nasik ngan lauk ayam goreng... (menu yg sm gak tiap2 mlm)

8.30: smpai rumah.. bukak lap top, tgk tv , bc buku r skit, minum air sprite, ym, friendster,blog
n football fantasy (aktvt bersama)

12.00: aizat ngantuk da, golek2 n terus tido... aku teruskan aktvt d atas

3.00: golek2 atas sofa, main game hp, baru r tido.....

aktvt yg sm tiap2 ari

da cam ayam da

sapa2? balik r cpt

ngan bosan gler ni...


note: aktvt ni berterusan selagi x de sape2 yg blk.... so blk r cpt wahai rakan2 ku

4 comments:

.::annemishi::. said...

ahahahah...izzat2~~ adoyaii..ampa 2 nih kan...mcam adek aku yg kecik tuh..lol~~ wonderpets kmi dtg~~ XD

Liyana said...

huhuhu..biar ar anne~
ak join pe izzat tgok wonderpets..tpi x sllu ar...
sbb channel tv9 kt umah ak tuh x btul sgt ar~


*p/s: lola busuk...x mndi!


dari: ming2~ *wink*

keciq_palee said...

ape yg penting??
kerjasama..!!
oo..brdua2an ngn aizat kt uma yer..
huu

AizatKamarudin said...

ceh~
nnek bkn men lg dye eh...
ak sntiase wangi,xmandi pon xpa...
~nnek to d'rescue(telefon...telefon brbunyi...nnek sambung..hahaha)
~izzat, tak..dan nnek juge,wonderpets dtg mmbantu...huhu
~kpd palee plak,adoiaiii ko nie x snonoh tol.


ku nk p/s cam nnek gak:nnek pon busuk